|
Todennäköisesti historian suurimmat säilän PM-kisat ovat takana. Meillä oli kahden päivän aikana yli 150 osallistujaa yhdeksässä henkilökohtaisessa kategoriassa ja siihen joukkuekisa päälle.
Hitonmoinen urakka vaikka itse sen sanonkin.
Haluan sanoa kaikille kisaorganisaatioon osallistuneille ison kiitoksen. On erityisen suuri ilo huomata, että saimme esimerkiksi asetarkastukseen apuja HFM:stä Sannan ja Maijan muodossa. Kummallakaan ei ole ollut mitään tekemistä säilän kanssa aimemmin. Silti he tulivat paikalle pyyteettä ja tekivät upeaa työtä. Tämä kertoo hyvin siitä, että miekkailun parissa oleville miekkailu on yhteinen asia aselajista riippumatta.
Suuri apu oli myöskin Roope, joka piti lauantaina kisaa yksin pystyssä kaaoksen keskellä (jota lisäämässä oli myös allekirjoittanut säätämällä ja hermoilemalla pahan kerran).
Laura oli itse rauhallisuus ja kärsivällisyys rahaministerinä ja organisoijana. Sekavan kisamaksu- ja kuittirumban selvittäminen kunnialla on mahtava suoritus.
Lisäksi rakennus- ja purkutöissä isoja apuja olivat Antti, Timo, Olli, Pekka, Henkka, Kim, Ilkka ja varmasti monet muut, joiden nimet olen unohtanut.
Samoin kiitos tuomareina toimineille ja varusteita lainanneille Tuomakselle, Jyjylle ja Ari-sedälle.
Rautsille kiitos kirjoista, monet olivat innoissaan niistä.
Kisoista jäi hyvä maku suuhun. Kiitos vielä kerran kaikille.
_________________ -MikaR
Acinaces armorum rex
|