|
Terve kaverit! Kaikista huolimatta paastiin nyt tanne Buenos Airesiin, ensimmainen lento oli peruttu mutta Van Laecke belgiasta otti ratista kiinni ja hoiti uudet liput Liman kautta Airesiin. Bogotan kisa meni hyvin. Kisa oli erittain kova ja ehka paras kilpailu missa olen ikina ollut. Miekkailijoiden hermot olivat kireena alusta saakka, varsinkin Bozcko vs. Wang 8joukos, matsin aikana tapahtui vaikka mita. Videira ja mina naurettiin kuin bozcko alkoi naytella teatteria.
Alkuerat meni aika huonosti vaikka voitin 4/6, matot olivat kuin hartwall areenan jaat, mutta paikalliset hoiti matot sitten vahan parempaan kuntoon seuraavaan paivaan. Voitin Benjamin Ungarin jenkeista aika helposti. Sain hyvat neuvot Bassilta (verwijlen) etta Ungar miekkailee niinku floretistit. Johdin parhaimillaan 12-2 ja voitin sitten 15-6. Sen jalkeen tuli Limardo kehaan joka aikasemmin voitti minut esim. young lionsissa. Mutta talla kertaa voitin sen 15-14. 16. joukossa tuli Tagliariolta aikamoinen show ja sen osalta lahes kaikki meni nappiin minua vastaan, loppuscore 15-8. Olin erittain puhki Limardon matsin jalkee ja en pystynyt ihan liikkumaan niinku olisin pitanyt, olin melkein koko ajan yhen askeleen takana. Lihakset olivat maitohapoilla ja ajatus sumeni. Noin korkeissa kaupungeissa on kylla aivan toisenlaista miekkaila.
Nojoo kuulin hyvia uutisia Euroopasta etta Real Madrid voitti La Ligan! Hala Madrid!¿
Adios my friends!
|